klik !

Wednesday 20 March 2013

Tengok "Reading List"

Lama tak semak "reading list" . Biasa la lama tak berblog ni. Tiba-tiba masa sibuk dengan thesis sibuk nak wat ayat-ayat sadis kat sini.

Balik pada "reading list" tadi. Aku tengok berapa kerat ( 2 orang je rasanya ) yang tinggal aktif lagi berblog ni. Yang lain aku tengok update semua last post tahun 2012 bulan Jan, Feb, Mac, April, Mei, Jun, n seterusnya.

Aku rasa diorang semua sibuk. Sibuk dengan rutin harian. Bak kata orang, lara je main blog ni . Baik main FB ke Twitter ke Instagram ke ( yang ni aku tak ada ) lagi best.

Blog tempat kita mengarut. Ada orang baca adalah, tak ada tak apa. Boleh baca sorang2  ( Nampak sangat syok sendiri ). Ah aku tak peduli.

Aku nak cari kawan-kawan baru yang aktif berblog.

Gua nak click blog yang ownernya cun-cun la gini. keh3






 

2 comments:

Ajim said...

jangan cari yang cun je. ni aku kan ada. haha..

followback aku ye kalo sudi. http://kerusiburok.blogspot.com/

anakdenesor said...

kembali aktif dah..hee

Followers