klik !

Tuesday, 19 March 2013

Peah Kepoh Tak Sedar Diri



Ada orang kata kuat membaca jadi rabun. Tengok TV dekat2 pon rabun. Main laptop lama2 pon rabun.


Aku kalau boleh mintak-mintak janganlah rabun. Asyik menghadap jurnal, jurnal, jurnal. Baca pun bukannya paham sangat. Baca sebab wajib baca.  Lepas tu kena menghadap laptop,laptop,laptop. Dah la "Peah Kepoh Tak Sedar Diri" ( laptop aku )  tu asyik hang je. Percaya la kataku, kau akan ke sungai juga nanti. Dan aku akan pastikan kau terjun ke sungai dengan gaya yang paling menarik dari atas jambatan bersama2 dengan makanan ikan ( tak ada kena mengena ) . Paham tak?  Shit.







 <----- Jambatan yang akan menjadi saksi "Peah Kepoh Tak Sedar Diri" melakukan terjunan gaya bebas.













*Nak start research dan2 pulak pejabat ni kena audit . Kacau line betul la



1 comment:

deno said...

deno rabun sejak umo 10tahun.. semuanya sbb SLE>. jahat betul SLE!

Followers