klik !

Thursday 21 March 2013

Jurnal

Macam biasa entry ni akan bercerita tentang thesis. Esok 22 Mac dah kan. Tarikh last aku kena hantar jurnal-jurnal sekali dengan summary nya. Lect aku nak cek pula katanya. Aku ni dah la banyak kerja ( *mata ke atas ) kat tempat praktikal ni. Balik rumah baca jurnal-jurna;l memang melingkup la. Tiba-tiba je sedar ada kat dapur opis ( mimpi )

Tapi, aku bengang betul dengan staf-staf perempuan kat opis aku. Kalu duduk kat dapur, lama je mengumpat. Nak mengumpat itu masalah kau. Tapi, aku nak duduk makan juga. Kalau dah korang bertapa kat situ apa maknanya woi?

Malam tadi gi tengok bola friendly Pahang VS Harimau Muda B. Langsung tak pikir jurnal . Kan bagus aku ke stadium bawak jurnal baca sambil tengok org main bola. Untung2 datang sinar harian tangkap gambar aku. Dang.









"Who sees the human face correctly: the photographer, the mirror, or the painter? "- Pablo Picasso



8 comments:

Cik Eyra said...

mngumpat kat dapur lah bes.. hahah

Unknown said...

singgah jenguk sahabat...

Sabella Mohamad said...

haha . girls & gossiping memang tak dapat dipisahkan . tapi kalau dah melampau tu , serkup aje dengan kuali kat dapur tu . harhar

all the best ya untuk prac tu :)

Op Anaz said...

cik era- ada minum2 sekali an? haha

Yunus - Tq singgah bro.. :)

Sabella - serkup pakai tudung saji la...haha.... thanks .. dah abis praktikal pon,. lama x online...

anakdenesor said...

hahah koi pon anok semantan gak...peace

ninicutipie said...

i miss u

ninicutipie said...

i miss u

Unknown said...

Возбужденные! сайт проституток
Супер сексуальная, дурманящая сознание и сводящая с ума! Мое тело так и манит, я же вижу, Вы хотите меня. . Не оттягивайте момент, звоните, приглашайте. Детям больше нужен пример для подражания, чем критика.

Followers