klik !

Monday 18 March 2013

Kerja dengan rajin


Pening kepala biasa sebab apa selain dari tak ada duit?

1) sakit
2) tak cukup makan
3) gaduh/putus dengan bf/gf 
4) Motor rosak
5) Kucing beranak
6) Handset masuk air
7) Ayam jiran masuk dapur
8) Banjir kilat
9) Laptop hang
10)Lain-lain



Sehingga jam 11.45 pagi ni aku tak ada masalah yang di atas yang memeningkan kepala aku yang memang dah pening ni. Dahlah opis kosong, makanan tak ada, internet lembab selembab baju di ampaian dan sekarang ni aku tengah menulis apa benda yang aku rasa aku tak tahu apa benda yang aku tulis.

Ini bukan sebab aku period. Tapi jadi mengantuk sebab bosan cari bahan nak wat thesis. Jadah apa...


Aku masih tunggu makanan




Lunch woi.. LUNCH ..










*Tak de kena mengena pun dengan tajuk di atas











No comments:

Followers