klik !

Sunday, 15 July 2012

Sikit masa lagi

Sedikit masa lagi untuk aku habiskan degree. Sedikit masa lagi aku akan masuk ke alam pekerjaan. Sedikit masa lagi aku akan berpisah lagi dengan rakan-rakan membawa kenangan .Fuh.. Sekejap je masa ni..Aku rasakan macam baru semalam kenal kawan-kawan di U . Rasa macam baru kelmarin habis sekolah. Masa remaja berlalu dengan pantas dan mengajar erti kehidupan .

Semalam adalah suatu kenangan hari ini adalah suatu kenyataan manakala esok adalah suatu penantian. Kenangan semalam hemdaklah kita simpan buat pedoman di hari depan dan kenyataan hari ini hendaklah kita tempuhi dengan tabah tetapi kita juga harus bersedia untuk menanti hari esok yang merupakan suatu penyeksaan.

:-)


2 comments:

Jojoyy ;D said...

bestnyo nok abih.. kito ni x dpt pun...

MaMa Rey said...

gd luck..semoga berjaya..masa memang pantas berlalu..pejam celik tak sedar dah nak masuk alam pekerjaan..

Followers