klik !

Monday, 16 January 2012

Hati- hati dengan Rohypnol .

Apa  Rohypnol tu? Ianya adalah sejenis dadah yang menjadi satu taktik baru untuk "selamat" selepas merogol seseorang. Macam mana tu?  Rohynol digunakan bersama-sama prodestrex yang mana adalah sejenis pil "pencuci" yang kecil. Dadah tersebut kini digunakan oleh perogol-perogol dan kemudian “mencuci” mangsa mereka. 

Apa yang mereka perlu lakukan ialah menitiskan Rohypnol ke dalam minuman si gadis, mangsa tersebut tidak akan ingat apa-apa pun esok paginya, apa yang berlaku kepadanya sepanjang malam tersebut.
Progesterex amat senang larut dalam minuman, akan “mencuci” agar si mangsa tidak akan mengandung akibat dari perkosaan tersebut dan siperogol tidak perlu bimbang untuk  menjalani ujian air mani dan DNA nanti.

Prodesterex biasanya dibekalkan kepada para doktor haiwan untuk “mencuci” haiwan besar. Prodesterex ni juga biasanya digunakan untuk memandulkan kuda. Dan turut membawa kesan yang sama kepada manusia. Apabila dah "terkena", kesan kemandulan turut terjadi kepada mangsa. Dan kesannya adalah KEKAL.

Berhati-hati lah wanita.

Kepada mana-mana wanita yang mengambilnya, akan mengalami risiko yang amat tinggi TIDAK AKAN MENGANDUNG SAMPAI BILA-BILA. Bagi yang sengaja ambil tu memang dah bangang, tapi bagi yang wanita yang langsung tidak tahu menahu ni, anda ndinasihatkan berhati-hati. Sekarang ni, berbagai-bagai jenis manusia ada di muka bumi ni. Manusia yang tak ada hati perut.

Berita ini sama ada betul atau tidak tak dapat nak di pastikan. Tetapi sekadar sebagai berkongsi dan satu peringatan kepada wanita-wanita di luar sana. :-)

P/s : Inilah akibat bila kemajuan sains di salah guna.

3 comments:

Ayen... said...

dunia akhir zaman ialah dunia yg dah x takut dosa dan pahala.moge dijauhkan....

♥AienNajwa♥ said...

herm..bagosnyer lah kan dunie mat saleh niy..mcm2 ubat jumpe..so, kpd wanita dan juger sy sendiri, be carefull..

Nurul Fatihah Mohd Sobri said...

inilah yang berlaku bila sains disalah guna.btw nice entry.saya ke sini semula.terima kasih sudi ke blog saya tadi.follow kamu juga :)

Followers