klik !

Sunday, 20 May 2012

Kalau ada malang pak kaduk, malang lagi ????

Mencabar sungguh dunia hari ni. Macam-macam godaan dunia terpaksa di tempuh. Kalau keluar rumah jek, ada je hiasan-hiasan dunia yang berjalan depan mata. Di mana-mana ada jek dengan berbagai gaya n cara. Duduk kat kedai makan pun banyak yang lalu lalang. Nak makan pun tak senang , dengan godaan hiasan syaitan depan mata.

Ramai betul perempuan berpakaian tapi telanjang kat Malaysia ni. Kalau yang bukan Islam tu boleh ada tolak ansur lagi, kalau yang Islam ni pakai menjolok mata. Pedih berair mata aku menengoknya. Tak kira lah tua ke muda ke ada saja. Tak payah nak cerita banyak sebab aku tahu semua orang boleh nampak dan saksikan zaman sekarang ni macam mana.

Kalau lawa tak apa juga . Ini muka dah macam orang asli baru keluar bandar .
Tak berselera beb,..

Yang ni pon tak leh terima aksi macam tu :






Kah3..



2 comments:

peah said...

jangan biarkan rumah anda diselubungi komodo

GaRy™ said...

hahahahaha... betul3... :)

Followers