klik !

Tuesday 9 August 2011

Sepandai-pandai tupai melompat, jatuh dalam longkang juga akhirnya..??

Isu blog yang menghina Islam ni memang hangat sejak kebelakangan nie diblog-blog, sampai masuk dalam berita utama Malaysia. Blog pertama dah ditutup SKMM, pastu blog kedua pulak muncul. Korang pernah dengar blog Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara tak? Yang menghina agama Islam walaupun mengaku dirinya Islam.Selepas blog asal beliau di block atau disekat, Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara ini mencipta 2 lagi blog dengan alamat yang hampir sama dan content yang masih sama dan terbaru pula. Makcik ni sangat bengang apabila blog asalnya, disekat oleh SKMM apabila mendapat aduan banyak pihak. Blog yang terang-terangan menghina Nabi Muhammad SAW dan Islam memang patut ditutup. Ia akan mengganggu ketenteraman beragama di bumi Malaysia ini. Url bagi kedua-dua blog ni adalah :

-http://makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com/ – blog biasa. ( di block )

-https://makcikhajjahsittalwuzara.wordpress.com/ – blog dengan capaian security(blog baru lg).

Baru-baru ni , pendedahan telah di buat oleh team hackers gaysec. Gambar pemilik blog yang mengutuk agama Islam ni telah berjaya dibongkar dan didedahkan. Nak tahu lebih lanjut, boleh lah lawat laman web geng hackers http://www.gaysec.org/.




Nama sebenar Mak Cik Hajjah Sitt Al-Wuzara tersebut adalah Nor Arlene Tan Binti Khalid. Seorang perempuan berumur 26 tahun. Dia berdarah kacukan Cina dan Melayu.



Lagi gambar  :


Credit to arcx13



Tapi, ada beberapa pihak menafikan bahawa Nor Arlene Tan Binti Khalid ni adalah Mak Cik Hajjah Al-Wuzara. Sekarang ni, kesahihan belum dapat di pastikan kerana belum ada sebarang pengesahan daripada pihak berkuasa. Tidak kira siapa pemilik blog Mak Cik Hajjah Siti Al-Wuzara, yang penting pemiliknya mesti di siasat dan di ambil tindakan..!!


Tambahan, untuk renungan kita semua...manusia yang seangkatan dengan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara :



P/s : Macam-macam dunia sekarang ni.

6 comments:

GadisAntik said...

orang camni, bagi mati je.

wan_cikgumuzik said...

diaorg tuu islam ker yang cakap mcm tuu eek? errmmm... nama jerr kot islam kan?? huhu.. subhanallah...!!

Bicara Bisu said...

assalam...

Bunuh jea pempuan tue...

egt Islam nie pa dok wat maen2 mcm 2...

BubuBobot said...

nama islam, perangai kafir.

Diari Si Froggie said...

ini golongan yang pintu hati, telinga, mata dah ditutup oleh Allah swt. Sebab tu mereka macam tu..Subhanallah semoga mereka sempat bertaubat.. Allah maha pengasih lagi maha penyayang..

syuhadamdhassan said...

tak tau la nak marah or nak sedih. kesian pun ade kt org macam ni. sgt9 jahil T_T. semoge si jahil dpt balasan yg setimpal. Amin ya Robb !

Followers