klik !

Friday, 5 August 2011

Sengaja atau secara kebetulan??




Aku dapat satu info yang agak menarik untuk dikongsi bersama. Yang mana kemungkinan satu perancangan musuh Islam atau pun secara tidak sengaja. Wallahhualam.

Cuba korang buka Microsoft Word. Mesti korang semua ada kan.

-Korang taipkan dalam huruf besar Q33 NY. Q33 NY ni dikatakan nombor pesawat yang melanggar PWTC dalam tragedi 11 Sept.  Tapi sebenarnya no pesawat adalah N33 NY ( Mungkin ada apa2 helah di situ ).

-Korang tukarkan font  kepada saiz 48.

-Lepas tu, korang highligtkan Q33 NY tu. Tukarkan kepada font WIDGDINGS.



Dah buat? Apa yang korang nampak? Adakah ini satu kebetulan atau dirancang oleh musuh-musuh Islam?

Allahhuakbar!

9 comments:

Salmiza S. said...

pernah buat dulu ~ iye atau tidak, wallahualam' :)

Ayen... said...

x sempat lagi nak buat tp nantilaa nak cuba jgk sbb nak nengok apa jdnya.....

nurAMALLINA said...

SUMPAH JADI! ohh shit!

Mrs Nury said...

Salam Anaz,

hhmmm.. akak dah cuba buat sepertimana dalam entri ni & hasilnya terpapar kapal terbang + 2 nota berbentuk bangunan + tengkorak + bintang pada bendera Isreal..!

*Kesimpulannya.. Mungkin dirancang atau mungkin juga kebetulan.. Wallahu'alam.. Hanya Allah lebih & Maha mengetahuinya..

cemomoi said...

tapi orang islam masih buat dekkk dan sengketa sesama sendiri

Lea IsNaw! said...

"In politics, nothing happens by accident. If it happens, you can bet it was planned that way" - Franklin D. Roosevert

wallahualam

Azura said...

takot dengan dunia skrg ni

Azura said...

takot dengan dunia skrg ni

Miz Novexx said...

tak tahu pape pon... adesss

Followers