klik !

Monday, 1 August 2011

Penat + Happy

Alhamdulillah hari ni hasil perniagaan aku bulan puasa ni agak memberangsangkan. Harap2 semakin hari semakin bertambahlah. Berniaga dalam bulan Ramadhan ni banyak faedahnya yang aku dapat. Antara sebab aku cakap macam tu:


-Untung berniaga hasil penat lelah tahan dahaga n lapar

- Boleh senyum2 kat aweks2 cun, pak cik mak cik, adik2, abang2, kakak, ..haha..Rasa macam ramai membe plak bila ramai yang dok hon2..

-Tak buang masa lepak2 tak tentu pasal.

-Berbuka memang banyak lauk + air. Siap berlebih2 lagi.

-Balik2 berniaga siap2 gi masjid ( memang feel Ramadhan ah..hehe )

- Berseronok ngan membe-membe.

-Sahur esok pagi pun makan makanan niaga tadi. Jimat sikit.haha



 Hari ni walaupun penat, aku memang happy. Walaupun kelam kabut sebab hari pertama, still leh gelak2 ngan budak2 ni. Yang paling penting, esok Mat Indon, Mat Bangla korang datang lah lagi!! hahaha...



P/s : Gambar sekadar hiasan.

5 comments:

Lea IsNaw! said...

berniaga kat bazar ke?
wah mesti best

Ungu Violet said...

wahh...rezeki di bulan ramadan...hihi

Shuhaida Subri said...

bestnyer,..

nurAMALLINA said...

senyum kat aweks cun yeee

op anaz said...

Lea - Berniaga dekat dengan bazar..bukan kat bazar..hehe

Ungu - Alhamdulillah....

Shuhaida - Best memang best..datang ar..ada bran? hehe

Ina - senyum..tak perlu kata apa2..haha

Followers