klik !

Tuesday, 26 July 2011

Hapoh Mentidok !!

Hari ni aku pergi mengail lagi dengan titah n nudin. Masuk bulan Ramadhan ni memang tak ada can la aku nak gi ngail. Sebab nanti nok niaga kan. Tapi, hasil tangkapan kali ni memang menghampakan. Kalau kate orang pahang dabus lalu atau hapoh mentidok !.. Dalam bahasa malaysia nya "tak kena langsung". Di atas kekecewaan kerana menunggu ikan hampir 2 jam, naik2 ke darat Pak Abu ajak ke rumah makan durian n rambutan. Malu2 kucing lah mula2, lepas tu,..ha...amik ko, boleh tahan banyaknya durian kitorang tibai. Siap pak Abu kasi bawak balik lagi ramburan n durian sebab banyak sangat lebih. Tiba-tiba terfikir nak buat entry untuk malam ni pulak. Aku pun snap la gambar pakai anset titah . :

30% daripada yang kitorang makan..hehe


Kita minum dulu..lama tak minum pakai kulit durian...

Tiba-tiba .........

ada sesuatu berlaku di luar dugaan ...... Satu keajaiban telah berlaku......

Nak tahu ...?? 

Tengok dan lihat :

                                                                                 II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
VVVVV
VVVV
VVV
VV
V






video





Macam mana?

Jangan biarkan hidup anda diselubungi dengan misteri..................................................

8 comments:

nurAMALLINA said...

HAHAHAHAHAHAHHAHA

tu ttah kan? magic bodo tu namanya. haha








asal mu nampak gemuk ha? haha

syrupmasin said...

err..minum air dalam kulit durian..

ade2mama said...

ahhaahahahahahaha..power magic dye tu heheeh
nk blaja la hehehe
fuyooo magic!!
hahaahah

adib syazwan said...

haha!ander magic yak~

Miz Novexx said...

suka ngat dapat makang durian.... :)

op anaz said...

Ina - aah titah. Nape? Nampak makin taff ke?? haha

syrupmasin- aah..try la?best..hehe

ade2mama - Magic orang kampung ..haha

adib - Ye ah....biasa ah tengah hyperactive..

Miz Novexx - Suka sebab free..haha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

durian oh durian

sedap sangat

wah magic tu . hehe

:)

ade2mama said...

magic owg kmpong pown..aku leyh trgelak first tim tgk video ny:)
ko taw aku tunjuk kt kwn aku kt klas..
sume bantai gelak heheeh

Followers