klik !

Saturday, 23 April 2011

Maharaja Lawak

Sebelum-sebelum ni aku tak layan pun raja lawak sebab bosan. Tapi aku layan maharaja lawak sebab persaingan sengit. Susah nak pilih sebab memang sengit.Kat sini aku nak rankingkan persembahan TERBAIK setiap minggu dalam penilaian aku sendiri. Yang menjadi pilihan aku lah sampai ke minggu ke empat ni adalah :



Minggu Pertama ( Jambu )



Minggu Kedua ( Sepah )



Minggu Ketiga ( Jozan )



Minggu Keempat ( Jambu )

5 comments:

Encik Amman said...

minggu pertama jambu memang haram.. lawak gila

Jejaka Desa said...

Rumoh koi tak ande Astro...

relevan said...

Jambuuu..siap ada Nora Danish lagi tuuu..

op anaz said...

jambu paling perform skang ni ...haha
JD- Tengok kat you tube pun boleh aje..ehehe

::SimpleGirlOfMe:: said...

jambu terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

Followers