klik !

Thursday 7 April 2011

Gitar Idamanku...

Aku memang ske muzik...x kisah lah instrument apa pun.. aku mesti minat nak mencuba..setakat ni aku dah mencuba 2 jenis instrument tapi ada 4 function..haha...first gitar lead, pas2 2nd guitar, dan bass guitar.. Dan skarang aku main posisi drum untuk band aku...tapi, sjak daripada aku form 4 lagi masa kat sekolah dulu aku ada mengidam satu gitar letrik ni...memang tol2 rase nak memiliki ..agak2 dapat x ek satu hari nanti?haha..

Ni la model gitar yang aku nak beli sesangat tu:

Gibson Les Paul...
Pergh!.kalau dapat gitar ni memang puas hati aku...kahwin lambat pun xpe lah..yg penting gitar ni aku nak beli dulu..haha..paling murah aku jumpa RM13++ la...tu yang 2nd ke 3rd hand dah tu...kalau aku amik first hand kalau aku tengok kat internet ni 1900 Us Dollar gak la...kalau ganti duit Malaysia RM5890..PERGH..tapi aku tetap akan dapatkan kau walau 10 tahun lagi...cewah..hahaha

No comments:

Followers