klik !

Thursday, 21 April 2011

Ayam Hantu..


Hari ni ada baca satu entry pasal ayam hantu/ ayam selasih ni.. Darah ayam ni dipercayai dapat dijadikan sebagai penawar yang kuat. Ada mengatakan ianya digunakan dalam perubatan tradisional. Tapi yang paling penting, ayam ni "design" stylo lah..hehe.. cer nengok, cer nengok...hehe


P/s : Leh wat berlakon cerite hantu ni...





5 comments:

nurAMALLINA said...

abu hitam.

Jejaka Desa said...

Jarang dah koi jumpe ayam ni....

relevan said...

Patut lah ayam tu gelap semacam jer..ni mesti pencuri2 ayam tak berani curi ayam gini..

cemomoi said...

asik orang jadik antu eeelok le crita antu lepas ni amik ayam ni berlakon

murni said...

kat pandan jaya kl ada ayam puaka ni . tapi dia punya baka ayam cemani asli . Gambar ayam kat atas tu bukan cemani atau ayam puaka yg d gunakan buat ritual atau mistik . nampak macam ayam kedu .

cuba kol 0122269119 0192299119 utk pastikan sb dia mmg pakar cemani serta banyak ayam cemani / selasih mulus ni.

Followers