klik !

Monday 21 February 2011

Banyak halangan..

Jumaat hri tu aku blik pahang dari melaka...balik dgn kgkawan...eksiden lak cte dia..2 moto ranap...mujur aku dpat kawal lagi moto aku..Alhamdulillah..tu mase pergi pahang,..masa nk blik ke melaka smula, kna gmpur ngan polis..ntah perisik mana ckp aku ngan pachai peragut n pusher...ada muke pusher ke aku?? dah ar wat kat dpan org ramai..smpai ada parent kat situ tarik anak dia jauh drpada aku...siot jek...mke pnjnayah kew aku ni...nk tahan org pun beradab la sikit..ini ikut dan mak bapak dia je...apa2 pun , setelah hmpir sejam dpriksa, x jmpa apa2...trpinga2 ko polis...padan mke....dalam hati aku glak jek...tp bgg gak sbb buang masa aku...masa itu emas...cewah..haha..apa2 pun, mungkin ada hikmah atas semua ni ( polis tu brkata kepada aku n pachai dgan mke toye )......byk lah hkmah...buang masa ag ada...patot smpai melaka ptg, dan2 lak smpai malam...sbbnye knci moto pachai lpe dipulangkan oleh salah seorg polis tersebut...ishk3....tmbah krja lak kna g balai wat repot mtk balik kunci...adeh...papehal pun abg polis, wat la krja,demi negara..jgn demi rasuah dah le....

P/s : Polis tu igt aku tkut nk wat urine test...hik2...

No comments:

Followers