klik !

Friday 14 January 2011

Hari ini...

Hari ni aku rasa serba x kna...aku pun x tau knpe..tp yg pasti akaun fb aku, aku xkan bkak lg sbbb dah malas..haha..tp xpela...hari ni kelas byak skip,.satu klas je aku g..lantaklah..mcm la sblum2 ni aku byk sgt g klas..sjak kblkangan ni aku asyik trmenung,mood nak main gtar pun dah x ada...ntahla..mugkin byk sgt hal kat kpala ni..tp bkan masalah dunia pun..aha...kdg2 kita kna blaja cara wat bodoh...tol x? sbb kita memg x dpat nak puaskan hati semua orang..aku pun xtau nak ckp mcm ne...taip ni pun lemah je rasanya..aku rasa sperti mmrlukan tman untok brbacara? haha..kalo kgkawan aku dgar msti mcm pelik jek..duit aku untuk minggu ni memg hbs laju jek mcm air kuar drpada paip..adoi..duit2..nak kncing pun kna pakai duit skang, bnda lain apatah lg...btol x?  apa2 pun skang ni fokus nak dpatkan result ok cukupla..malas nak repeat2 paper ni..tgk mmbe2 aku yg repeat mcm seksa aje...mntak2 aku dijauhkan darpada bnda2 tu smua...amin....



No comments:

Followers