klik !

Thursday, 11 August 2011

KL Gangster sebenar



Sape yang masih belum tengok filem KL Gangster lakonan Aaron Aziz yang sasa macam aku tu lagi? Korang lupakan saja hasrat korang, kerana 4 orang jejaka yang lebih tampan dan bergaya ini bakal menggantikan ke’sasa’an Aaron Aziz dan Adi Putra. Tak disangka, keropok Tam-Tam yang berharga 20 sen di kedai mamak rupanya berguna juga nak buat iklan ni. hehe.. Sebenarnya ramai lagi kat luar sana yang ada bakat2 terpendam dan berdaya kreatif macam ni, cuma tak di ketengahkan je.

Layan~
hehe....

4 comments:

nurAMALLINA said...

sumpah genius. HAHAHHAHA lawak ahhh!!


siap baling ngan tam-tam, terpelanting habis. hahahah

Ubi Kentang said...

aman wan nih mmg comel..
sume video die best2x..hehehe

wanhamiza said...

aku belum tgk cte tu.sobss

ade2mama said...

mengong uhuhuhuhuh..
idea dorg power..leyh jdy pengarah nty:P

Followers