klik !

Friday, 15 July 2011

Trip to sempadan Malaysia-Thailand

Tiket kereta api pukul 2 pagi malam ni aku tenung menandakan malam ni aku dah nak gerak ke Rantau Panjang. Cepatnya masa berlalu. Beli tiket dah lama,. pejam tutup mata dah tiba masa. haha.. InsyaAllah malam ni bergerak ke Rantau Panjang sebab nak borong baju-baju n seluar jeans untuk diniagakan bulan puasa ni. Sape-sape nak free meh datang Temerloh. Berniaga dengan rakan kongsi sorang lagi iaitu titah ( kawan baik ) bulan puasa ni sekurang-kurangnya dapat juga duit daripada dok termenung kat rumah, lepak sana sini kan. Kalau berpeluang, mungkin akan ke Golok jugak. Mana tahu dapat harga barang lagi murah kan. Harap-harap selamat sampai kat sana nanti.

Macam ni lah tren malam karang

saje letak padahal tak pergi pun lagi ..haha

Mungkin ni la kot sempadannya
3 hari juga ah kat sana. Alang-alang memborong baju ngan seluar , baik lepak-lepak melancong kat sana dulu. Ye dak? hehe. Doakan kitorang :-)

P/s : Tidor je lah kat dalam kete api malam karang (dah bese ngan tempat duduk kelas ke 3 ni ) haha

10 comments:

nurAMALLINA said...

Seronok la beliau. Boleh jalan-jalan.

op anaz said...

haha..macam cerita pak kordi dan lembu beliau je..haha

nurAMALLINA said...

HAHA :D

Mrs.Yie said...

akak baru je naik ketapi ni..takut la naik ketapi..kuat betul bunyi..dah la bergoncang dan bergoyang..huhu

= d = said...

bape jam naik train ea??

op anaz said...

Mrs Yie- Kalau goyang kita gegarkan lagi..hehe
= d =- Dalam 6 ke 7 jam.. smpai subuh esok le jawabnya..hehe

lala shaheila said...

jrg nek trein..huhu

Addin said...

wee syok nya dapat jalan :D

Miecyber said...

Beshnyer rodong berjalan yak...

r.a.firdausi said...

wah... syok jalan... :)

http://abangkacak.blogspot.com/2011/07/politik-oh-politik.html

Followers