klik !

Wednesday 13 April 2011

Rokok Dunhill Vs Perfume Dunhill

Bila sebut Dunhill je mesti kebanyakkan orang fikir rokok aje an..Tapi ada jugak minyak wangi atau perfume dunhill.. Apa kaitan dua2 barang ni? Keluaran syarikat yang sama atau secara x sengaja namanya sama? Itu aku x dapat nak pastikan...tu x penting..sejak budak rumah aku guna perfume Dunhill ni aku rasa mcm best lak baunya.. Selama ni aku mana pakai minyak wangi...mandi sabun jek...haha...ble bau minyak wangi dunhill ni rase cam nak try lak...Harganya lak membantutkan niat..haha...kalau yang ori beratus gak la rasanya..kalo yang local memg la rm10 jek, tapi bau setengah jam pas2 hilang baunya...aku rasa mmbe aku guna yang ni la :


rasanya la..tapi x tau la btol ke x...tapi kalau beli perfume Dunhill harga beratus baik beli rokok dunhill sekotak rm10...ishk...rokok dunhill vs perfume dunhill..kalau beli rokok dunhill bau rokok dunhill..kalo beli minyak wangi dunhill, bau la minyak wangi dunhill..korg rase bau mana lagi best? kalo harga mesti ar rokok dunhill menang..sbb kalo seratus lebih tu leh dapat berbelas2 kotak ..kalo perfume dunhill baru dapat sekotak..sama2 habis gek..mana ada barang pakai x abis...Packaging lak dua2 ok..rokok dunhill ok, siap ada timah ag kat pembuka..packaging perfume dunhill pun menarik gak..ishk....nak kata bahaya, rokok bahaya ,.pakai perfume pun bahaya sbb kalau pakai perfume jap gi asyik sembur2, jap g tersembur muka mmber, kan dapat penumbok sebijik ( macam x relevan je tapi still munasabah)...   mana satu? mana satu? ah..........dua2 x payah amik la.....haha





VS


5 comments:

♥ dheafiQadz ♥ said...

hehe soh la gf ko hadiah kan. ahaaa

nurAMALLINA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
anumuchan said...

Salam.ohayou^^.
Jalan2 sini.
Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
btw, nice blog :)
Thanks~

Relevan said...

Dulu kome penagih tegar rokok brands ni..tapi skrg tak lagi..ngisap paip le pulok..

op anaz said...

haha...nak ngisap rokok ni , xsempat ke hujung bulan, kering duit....

Followers