klik !

Tuesday, 26 April 2011

Kadang-kadang aku pun tak faham..


Hari ni aku tengok ramai manusia zaman sekarang dah semakin melencong. Macam-macam perangai ada. Jadi pelacur, jadi pondan, hisap dadah, buang anak, sampai aku pun malas nak taip. Yang lagi sedihnya kalau golongan-golongan ni adalah orang Melayu. Melayu menggambarkan penduduk Islam kat Malaysia ni sebab Melayu lah majoriti penganut agama Islam kat negara ni. Hari ni aku dah tak tahan sebab tiap-tiap hari jumpa dengan golongan-golongan cetek akal ni. Kat belakang Hang Tuah Mall dah jadi port bapok ( sampai dah dioffer RM20..haha)..

aw nyah...cari kawan-kawan I kat belakang Hang Tuah Mall ye..

Kat River Cruise sarang pelacuran ( Melayu, India )..kalau jalan sikit nampak budak hisap gam, mak cik hisap gam ( abang polis ronda tengok macam benda dah biasa ) Tak percaya? tengok ..Itu gambar yang muda..Yang tua nanti ada masa aku snap..hehe...Kadang-kadang pelik jugak diorang wat macam tak ada apa-apa jek. Mat rempit lagilah berlambak-lambak. Takde muka rasa bersalah langsung. Lagi satu aku selalu terserempak dengan orang gila kat Melaka ni. Dah macam port orang gila pulak. Sampai ada mengaku dia lah Hang Jebat lah Hang Tuah lah. Nampak normal, layan-layan rupanya mereng kepala otak. Macam-macam kat bandar Melaka ni. Aku duduk kat KL dah 4 tahun , takde lah sampai mak cik-mak cik hisap gam. Budak-budak adalah. Kat bandar Melaka ni banyak benda-benda pelik aku dah lalui. Dahlah tiap-tiap hari aku memang kena lalu semua port yang aku cakap tadi sebab memang itu je lah jalan alternatif kalau nak ke mana-mana. Pelik jugak tak ada tindakan pihak berkuasa. Nak tunggu aku repot kot. Tengoklah kalau ada masa,.hehe.. Malam tadi saja jek aku try kacau bapok. Menganjing-nganjing sikit, pastu naik motor blah..haha..Muke mamat bapok tu bengkek jek. Geram nok tampor..haha..Malam tadi jugak keluar berita, budak yang rogol budak U aku baru-baru ni dah kena hukuman 16 sebat, 30 tahun penjara. Ambik ko rasekan duduklah dalam penjara tu sampai umur ko 50-60 tahun. Mesti best duduk kat dalam penjara dapat membe-membe baru. Dulu masa rogol ngan rompak ko tak fikir, dah kena baru nak wat muka bersalah. Rasa nak tumbuk pun ada. Pelik dan pelik dengan manusia zaman sekarang ni. Dah macam hilang arah tuju. Aku sentiasa berdoa janganlah aku dalam golongan-golongan manusia cetek akal ni. Jauh-jauhkanlah.. Kat U aku ni pun berapa kerat je lah lelaki yang tinggal. Aku anggarkan 16.67% jek lelaki dalam U aku berbanding perempuan sebab dalam kelas aku daripada 30 orang, ada 5 orang lelaki sahaja ok. Ada kelas lain tu langsung tak ada lelaki. Sebab tu aku berazam nak jadi anak muda lelaki yang berjaya dan berbakti untuk agama, bangsa, negara.cewah ayat aku. haha.. InsyaAllah..Amin...




dadah perosak


2 comments:

nurAMALLINA said...

terharu pulak baca. :')

CekWa said...

Bagus ada azam yg terbaik mcm ni, harap anak2 cekwa pun ikut jejak adik ni!

Followers