klik !

Tuesday 5 April 2011

Assignment2.....

Hari ni aku skip kelas..Aku pergi satu kelas aje..haha...assignment punya lah berlambak2...report aku smua x wat ag..memg cantik...haha...lecterur ckp aku wat tgakp muat aje...memg la...xkan nk wat tol2 kot..aku dah ar malas wat2 report ni..hahaha..aku hanya spendkan 10 minit je untok report..mane leh lebih..nnti aku jd mcm ni :

Krrooohhh~
haha...mengantuk..nk g kelas pun mcm tu gak..tp, kalo aktiviti2 lain, laju aje aku wat...asal ada kna mengena ngan aktiviti2 yang selain drpada pelajaran, memg aku laju n beri kerjasama..haha...xpe la..lg 4 sem jek ag..then graduate..aku nk kerja..mlas nk blajo2 ni...he...apa2 pun, aku nk wat balik report ni..td prof aku dah bsg2...haha...k...salam~ :-)

2 comments:

nurAMALLINA said...

BAGUIHNYAAAAAAA -.-'

op anaz said...

memg la bgus.....hihi..

Followers