klik !

Monday 28 March 2011

minggu yang padat........

Dalam bulan 3 ni memg xada pun mggu yg aku leh rehat...tiap2 mggu ada program..aku memg ske kalo ada program ( brgantung pada program apa la )..mcm sbtu badminton smlam bola tmpar n layang2..yg sronok nya ble dak2 klas aku yg jd majoriti yg ada..haha..mcm2 bnda plik dibuat nya...mgarut2 je xkre ar laki ke pmpuan..ada je bnda yg nk dingarutkan..haha...ketua program aku ( en Rosmi ) pun dah mcm smakin baik n respect kat kitorg skang...dia sndiri akui kitorg smakin sporting n komited..ahha..sem dulu kitorg ah slalu wat hal...skang kitorg lak yg byak bg komitmen..he..pnat + happy ....tgk je la gmbar2 yg aku dapat dr diorg..haha....



pergh..pnat2..mujur ISS sponsor makanan..hehe
srikandi2 BBIN2A..

Aksi je lebih..ye dak?? 

smangat2....menang akhirnya..haha
Smuanya kat Alor Gajah...40 minit gak la perjalanan dr bandaraya melaka...pas2 aku pun blik smula ke rumah ..pas mandi2 , aku brgerak ke kota laksamana ...haha...sblom tu, smpat ag mentedaroh kat coconut shake kat kelebang..haha...

nyum2........

pas2 , baru la brgerak ke kota lksamana main layang2 ( nk tunjuk muka je sbnarnya )...hehe...

setting2 dulu..( pinjam en Rosmi punya layang2)..hehe



pergh...tekun aku....

panas weh...masa ni kol 3 .30 kot..amik..berjemur ...

agak2 mana layang2 aku?hehe







dan gmbar beramai2 sblom mlangkah mninggalkan Alor Gajah....................



:-)

No comments:

Followers